Ми салон плитки та сантехніки з 2000-го року у м. Львів Промислова, 60.
Повернення і обмін
Для повернення товару достатньо виконати такі умови:
- Товар не включався і не вживався;
- Збережено упаковку та комплектацію товару;
- Товарний вигляд виробу збережено;
- Збережено споживчі властивості товару;
- Збережено заводські пломби та ярлики товару;
- Збережено документ, що підтверджує придбання товару.
Для повернення товару Вам потрібно сформувати посилку та здійснити відправку на адресу сервісного відділу:
м. Львів, вул. Промислова, 60, офіс КЕРАМІКА
Тип доставки: Склад – Двері.
При надсиланні прохання вкласти товар у повній комплектації, а також додати такі документи:
- Акт приймання-передачі товару;
- Заява (пишеться від руки).
Увага! Доставку за повернення товару оплачує покупець.
ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Товар, який був придбаний, в нашому інтернет-магазині, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»), за умови його не використання.
Повернення та обмін, придбаного товару належної якості, здійснюється за умови:
- Наявності всіх документів, які супроводжують товар і підтверджують його купівлю (квитанція або товарний чек, інструкція з експлуатації).
- Збережений товарний вигляд і комплектація, тобто збережені в незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки і інші елементи; товар не використовувався, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та ін.).
У такому разі оплату повернення товару здійснює покупець.
ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З ВИЯВЛЕНИМ ДЕФЕКТОМ
Повернення або обмін товару з дефектом (у тому числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, офіційним представником компанії-виробника. У висновку також має бути вказано, що дефект виник не з вини покупця.
Зверніть увагу! Огляд і перевірка на наявність дефектів певних груп товарів (паркетна дошка, двері) проводиться клієнтом при прийомі замовлення у експедитора. Підписуючи товарну накладну, ви підтверджуєте, що не маєте претензій по відповідності товарних позицій, зовнішньому вигляду, кількості та якості прийнятого вами товару.
ОБМЕЖЕННЯ ПО ГАРАНТІЇ
Гарантійне обслуговування і заміна не надається в наступних випадках:
- Несправності, викликані неправильним монтажем продукту.
- Чищенням абразивними або їдкими речовинами.
- Недотриманням умов експлуатації.
- Здійснення ремонтних робіт, не спеціалізованими монтажними бригадами механічні пошкодження, нанесені в результаті недотримання правил експлуатації товару, при самостійному транспортуванні товару покупцем.
- Дефекти, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих).