Ми салон плитки та сантехніки з 2000-го року у м. Львів Промислова, 60.

Интернет магазин
  • Пн-Пт: з 9 до 19
  • Сб: з 10 до 17
  • Нд: з 11 до 16

Повернення і обмін

Повернення та обмін товару На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Заміна товару на аналогічну відповідно до ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можливе лише за дотримання таких умов:
1. Якщо товар не підійшов Вам за розміром, кольором, формою, габаритами та іншими характеристиками, за якими він не може бути використаний Вами за призначенням;
2. Якщо товар має брак чи механічно несправний з вини виробника чи кур'єрської служби доставки;
3. Якщо при оформленні замовлення Вам надали недостовірну інформацію про товар, що купується;
4. Якщо з дня придбання товару минуло трохи більше 14 днів;
5. Якщо товар є абсолютно новим та в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні;
6. Збережено товарний вигляд у повній комплектації та споживчі якості товару;
7. Відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушено умов гарантійного обслуговування;
8. Є відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка; 9. Є гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару.

 

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, Ви можете: 1. Зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності та надійде у продаж у нашому магазині; 2. Придбати будь-який інший товар відповідно з перерахунком вартості; 3. Отримати повернення коштів у розмірі вартості поверненого товару (протягом 7 робочих днів).

 

Процедура обміну та повернення товару Якщо, при отриманні товару, Ви виявили виробничий брак, то надішліть нам на електронну пошту лист із позначкою "Повернення". У яке вкладіть фотографію упаковки товару, самого товару з видимим браком/вадою, фотографію етикетки. 

 

Повернення коштів Кошти повертаються клієнту банківським переказом на ті реквізити, які вказані покупцем. Повернення коштів займає близько 7 робочих днів, з отримання на склад поверненого товару від покупця.

Для повернення товару достатньо виконати такі умови:

  • Товар не включався і не вживався;
  • Збережено упаковку та комплектацію товару;
  • Товарний вигляд виробу збережено;
  • Збережено споживчі властивості товару;
  • Збережено заводські пломби та ярлики товару;
  • Збережено документ, що підтверджує придбання товару.

Для повернення товару Вам потрібно сформувати посилку та здійснити відправку на адресу сервісного відділу:

м. Львів, вул. Промислова,  60, офіс КЕРАМІКА

Тип доставки: Склад – Двері.

При надсиланні прохання вкласти товар у повній комплектації, а також додати такі документи:

  • Акт приймання-передачі товару;
  • Заява (пишеться від руки).

Увага! Доставку за повернення товару оплачує покупець.

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Товар, який був придбаний, в нашому інтернет-магазині, Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»), за умови його не використання.

Повернення та обмін, придбаного товару належної якості, здійснюється за умови:

  • Наявності всіх документів, які супроводжують товар і підтверджують його купівлю (квитанція або товарний чек, інструкція з експлуатації).
  • Збережений товарний вигляд і комплектація, тобто збережені в незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки і інші елементи; товар не використовувався, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та ін.).

У такому разі оплату повернення товару здійснює покупець.

 

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ З ВИЯВЛЕНИМ ДЕФЕКТОМ

Повернення або обмін товару з дефектом (у тому числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, офіційним представником компанії-виробника. У висновку також має бути вказано, що дефект виник не з вини покупця.

Зверніть увагу! Огляд і перевірка на наявність дефектів певних груп товарів (паркетна дошка, двері) проводиться клієнтом при прийомі замовлення у експедитора. Підписуючи товарну накладну, ви підтверджуєте, що не маєте претензій по відповідності товарних позицій, зовнішньому вигляду, кількості та якості прийнятого вами товару.

 

ОБМЕЖЕННЯ ПО ГАРАНТІЇ

Гарантійне обслуговування і заміна не надається в наступних випадках:

  • Несправності, викликані неправильним монтажем продукту.
  • Чищенням абразивними або їдкими речовинами.
  • Недотриманням умов експлуатації.
  • Здійснення ремонтних робіт, не спеціалізованими монтажними бригадами механічні пошкодження, нанесені в результаті недотримання правил експлуатації товару, при самостійному транспортуванні товару покупцем.
  • Дефекти, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих).